Leta i den här bloggen

onsdag 16 januari 2013

Förälskelse är som att ge näring åt en blomma..

Det är onsdag och spinningdag!
I en vecka har jag nog gått lite överstyr med träningen..
Jag känner det mest för att jag får mjölksyra väldans fort och kroppen är som matt.
Jag pallar ju träningen för att jag är envis sim en åsna men det ska bli gött med jobbhelg. Då kan jag inte träna lika mycket och kroppen får vila. Iaf från träningen.
Sen blir det måndag och en ny vecka och nya träningspass.

Något som är väldans skönt är att jag kör så varierat. Det är spinning, pump, combat, energy, grit, absolution, yoga, dans, ntc, vipr och igår satspowerstep.
Kroppen får jobba på alla håll och kanter och blir utmanad typ varje dag.
Och därför är jag trött. Haha!
Efter spinningen blir det hem och sova nån timme.
Och så städa så jag kan ta hem min älskade man..
Oj det lät allvarligt. Men det är inte så seriöst som det låter.
Han får mig att må bra i hela kroppen.

Känslan kär är som en blomma.
Om man inte ger den näring så dör den..
Jag var kär i Stefan och jag trodde på riktigt att vi skulle kunna få det att funka men när han inte ger mina känslor nån näring alls torkar de och försvinner och in kommer denna sjukt underbara man som har spetsat sin näring med nåt och jag blommar som aldrig förr! Jag heter ju Linnéa oxå..
Heeeelt sjukt!



Oj jäävlar! Dax att åka!

Bild från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar