Leta i den här bloggen

lördag 31 augusti 2013

Fan vilken vecka..

Den här veckan har varit en lång utmaning. Jag har varit trött och inte orkat något. Varit ute med Dobbs på morgonen och jobbat och sen sovit.
Har varit på begravning som var jobbig. Sen har vissa andra tråkiga saker hänt så just nu är det ganska ledsamt.
Ingen idé att försöka vara glad utan att bara låta mig själv vara ledsen.
Man måste få vara det oxå, det tillhör ju livet tyvärr.

Vikten då?
Jo jag vägde mig. Och hade GÅTT UPP.
Funderade på hur i hela helvetet det kunde vara möjligt. Visst att jag inte tränat lika bra som tidigare veckor men att gå upp 1.5 har jag inte förtjänat.
Så idag. Då kom orsaken som ett brev på posten. Någon mer än jag som lägger på sig en massa när de ska menstruera?
Jag har inte gjort det ordentligt på några månader och kommer nog inte att göra det denna ggn heller men jag lägger ändå på mig 2-4 kg vatten.
Så nu hoppas jag på att det är det som spökar.

Snart är det promenad med fina Jos, Dobby och Jesper. Ska bli skönt att komma ut och prata av sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar