Leta i den här bloggen

tisdag 20 augusti 2013

Snart en vecka!

Vägde mig idag och om jag kan tappa 700 g på två dagar har jag gått ner 2 kg på en vecka.
Ganska bra måste jag säga.
Men jag känner att kroppen inte är som den brukar. Mycket mjölksyra så fort jag ska göra något och jag är trött och min svett luktar konstigt.
Men det är det värt. Allt för att få tillbaka kroppen jag hade innan depressionen.
Tänk om 11 veckor är jag där!
Då kommer allt slit vara värt det. All kvarg jag sätter i mig och allt jag måste väga och saker jag inte får äta.
När det är jobbigt att inte få stoppa i sig en ostamacka då är det bara att se över hindren och fram mot målbilden.
Just nu ligger jag och funderar över om jag ska iväg och träna en Grit Cardio eller ta en låååång promenad med Dobbsy..
Jag måste ju säga att promenaden lockar mest..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar