Leta i den här bloggen

fredag 23 augusti 2013

Fredag!

Det är fredag. Äntligen.
Igår tog jag det lugnt med träningen. Iaf tills det var dags för cross med Robert på Landala.
Då finns det inget lugnt utan det är bara att tuta och köra.
Efter så gick jag upp till Emma och hängde lite.
Det är alltid skönt att komma dit. Vi har känt varandra så länge att vi inte behöver prata hela tiden utan gillar ibland vara att vara i samma rum och kanske knappa på mobilen eller somna i soffan eller ja göra mest ingenting. Det som är så skönt är oxå att hon vet hur jag mår och gör inget för att stressa mig. Vissa jag känner ska få mig att känna mig avslappnad fast de vet att det inte går och just nu har jag ångest mest hela tiden och om man då jobbar på att få mig bli av med den blir det bara värre.
Så även om jag inte alltid visar det så är det med Emma och Helena jag läker bäst.

Bara att skriva detta gör att ångesten rörs upp och hela jag är hela havet stormar...

Nu är det snart dax för lite löpning med Skrutten.
Han ligger och sover helt ovetandes men det går fort för honom att fatta vad som är på G och då blir han alltid lika glad.
Jag tror att jag fortfarande är lite endorfinhög från igår. Det är lite läskigt för man känner det nästan som att man tatt nån konstig substans och som att ögonen är alldeles stirriga..

Men oj vad klockan springer!!!! Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar