Leta i den här bloggen

lördag 10 augusti 2013

Här är jag!!!

Hmmm vad har hunnit hända.. Inte alls mycket.
Idag var jag och skrutten ute och sprang och han fick en ny kompis. En schäfer som var lite osäker på andra hundar tog han under sina vingar och det slutade med att de lekte och sprang och hade såååå kul. Nu ligger han i soffan och sover. Min lilla fina..

Träningen går bra. Det blir något varje dag, utom igår när jag låg deckad av migrän.
Tyckte lite synd om Dobby eftersom han får så tråkigt men det är ju inte som att vi inte är ute flera timmar varje dag annars så när matte hade migrän fick han ligga och vila.

Eftersom det bara är skit på tv så kollar jag på Biggest. Kommer ju somna till det om jag känner mig själv rätt. Är snuskigt trött och har nog nån liten migränbaksmälla.
Har en date ikväll och jag är lite nervös faktiskt. Har inte det bästa självförtroendet och hittar 1000 fel på mig som jag hoppas att han inte kommer hitta.
Jag kan ju inte dölja magen helt så jag får sitta ner när han kommer så den inte syns..
Det är ju nu djävulen som sitter på min vänstra axel hoppar och skrattar elakt och säger: "hur kan du tro att han kommer gilla dig?"
" Du är för stor."" Du är inte kvinnlig nog." " Du kommer aldrig hitta nån som kan älska dig."

Det är jobbigt att höra det och det är svårt att inte bara ringa och säga att jag inte kan.
Tänk om han faktiskt gillar mig!!
Det var ju ändå en som ville förlova sig efter 5 dagar..
Så, ja något bra måste jag ju ha.

Och sen finns ju aspekten att jag kanske inte kommer gilla honom..

Jag ska snart ta och lägga upp bilder på hur jag ser ut nu. Hur långt eller kort jag har kommit. Det kan ju vara lite kul att se både för mig och för er som läser.
Sen ska jag försöka bli bättre på att uppdatera.
Förra veckan var så händelserik på så många plan, mest på det tråkiga att jag inte hittade orken eller motivationen att skriva.
Men jag vet ju att det är det som får mig att fortsätta kämpa.
För jag är en person som har kämpat, sen dag ett!
Haha! Bara E kommer att fatta den meningen hahaha!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar