Leta i den här bloggen

lördag 3 augusti 2013

Insomnia deluxe!

God morgon..
Idag ska jag hälsa på några vänner och skulle eller ska åka ganska tidigt.
Det enda är att jag inte sovit inatt.
Och som ni såg på mitt sista inlägg så blir jag helt knäckt när jag är trött.
För när jag skrev det var jag trött som skammen och grät och grät och mådde piss.
Nu har jag inte kommit dit än. Har ångest och är trött men kroppen kan inte slappna av.
Ska ut och springa och se om det kan hjälpa kroppen släppa på en del spänningar.
Huvudet gör ont och ögonen svider och Dobby sover som ett barn. Jag vill oxå!

Jaja. Ut och springa blir det och sen får vi se när jag åker. Bättre sent än aldrig.
Det är gött att jag börjar se förändringar i kroppen oxå. Den är fortfarande lite för rund och det är lite för många volanger men det blir bättre iaf.
Och det där med 100 dagar gick rätt åt helvete efter psykologen.
Det var jobbigt och jag grät mycket och var ganska nere när jag gick därifrån.
Vissa kamper ska jag blanda och att motstå socker samtidigt som jag brottas med pappas spöke och en depression och jobbar och är sjukt trött det är ingen bra idé så jag börjar om om några dagar när det lagt sig. För jag ska klara 100 till.
Nu kör jag lite löpning. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar