Leta i den här bloggen

onsdag 14 augusti 2013

Pt Online!

Jo men då var det gjort. Jag har en pt online.
Imorgon börjar min nya resa med en ny karta.
Det kommer bli självspäkning, gym och envishet.
Jag var lite tveksam till om vi skulle lyckas med det jag vill men han sa att följer jag hans kostprogram till punkt och pricka kan jag ta 12 kg på 12 veckor.
Fatta. Vilken dröm. Om 12 veckor är jag smal!
Woop Woop!!
Det kommer verkligen inte bli en dans på rosor men det ska inte vara enkelt.
Så det hela börjar med 4 veckor med ett kostschema och träningschema. Sen får vi se vad som händer. Spännande kommer det att och jag hoppas på att ni hejjar på och håller tummar och tår för mig.
Skriver mer imorgon. Over and out!

1 kommentar:

  1. Åh, vad spännande!
    Ska bli skoj att följa dig!
    Hoppas det inte kommer bli så jobbigt som du tror! <3

    Jag funderar också på att ta hjälp av en PT för att lyckas med mina mål...

    Kram Made

    SvaraRadera