Leta i den här bloggen

måndag 26 augusti 2013

Det är måndag igen..

Dagens träning är avklarad och ben och biceps är mosade.
Den minsta trappa ger mig mjölksyra så jag vet att jag tog ut det mesta.
Jag köpte mig en ny våg idag så imorgon får jag äntligen veta min riktiga vikt utan kläder och på morgonen.
Det blir ju inte riktigt bra när man har tre olika vågar, fyra med denna nya så från och med imorgon är det bara en som gäller.

Det blev en sen lunch så långpromenaden som ändå hade blivit för varm för skrutten blir lite senare. Precis som mellanmålet och middagen och sista målet haha!

Jo men då börjar vi måndagen med lördagens ofärdiga inlägg hahahaha! Som inte ens blev postat!
Vikten? Jorå. 2.5 kg ner. Woop woop!
Ganska nöjd är jag och det får mig att kämpa på.
Jag börjar mer och mer sakna godis och frukt och vattenmelon och färska hallon och bigaråer.. Mmmmm. Men jag har målet i sikte så det är bara att ligga i och köra på.

Skulle träna idag men var så trött att jag knappt kunde hålla mig vaken på väg hem. Köpte på min några powerking och tänkte ta en koffeintablett för att piggna till och tagga inför passet. Men så kom jag hem till min skrutt och vi mös och så tänkte jag att nu är det ju så att jag faktiskt är sjukskriven för utmattningsdepression och att göra nåt som kroppen egentligen inte orkar är ju inte alls bra då. Så jag sket i att tagga upp, kirrade mat och stannade hemma.

Snart ska vi ut och gå en längre promenad. Han älskar det och jag älskar honom så det blir en winwin.
Men att en människa kan vara så här trött är fan helt insane!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar