Leta i den här bloggen

måndag 12 augusti 2013

Ett zzznurrigt inlägg..

Så här är det. Jag måste. Så är det bara. Jag måste bli av med mina ursäkter och bara göra det. Så som jag gjort innan.
Klurar på hur jag ska göra. Kanske ska jag tvinga mig själv att skriva ett inlägg här när jag vill äta skit.
Eller ska jag bara ta en bild på det jag vill TRYCKA i mig. Jag vet att jag är sjuk och att jag inte ska/ får lägga så mycket press på vikt och kcal och träning men jag måste pressa lite. Bara lite.
Jo man jag gör nog så att jag tar en bild på varje onödig kcal jag vill sätta i mig för att det är värre att visa upp det än att gömma det i skämsvrån i huvudet.
Så let's kick some as. Jag vill ju så mycket och sen så bara går det åt helvete.

Detta var ett inlägg jag skrev i lördags. Men glömde tydligen att posta det...
Jag har hamnat i nån konstig limbo. Sover dåligt. Drömmer konstigt. En dröm är jag 100 på att det var något jag upplevde som liten och det är inga bra saker.. Inget jag egentligen vill komma ihåg men det kan vara bra för mig att få det ur mig.
Jag äter inte. Är knappt hungrig. Idag åt jag frulle 4.30 för att jag vakande och var hungrig. Sen åt jag en bulle på jobbet, lite lunch för den tilltalade mig inte och sen kvarg med fun light. Kom hem till lillasyster och åt lite salta pinnar och lite popcorn. Inte konstigt att det inte går som jag vill.
Jag har alla verktygen och vet vad jag måste göra men kan inte. Jag fattar inte varför!!!

Ska skriva till en online pt som har bra pris på 12 veckor just nu och se om det kanske är grejjen för mig. Jag måste ju göra nåt!
Snart är det sova. Imorgon är det löpning med skrutten och sen spinning. För att avrunda kroppen med lite crosstraining. Vad sägs om det?
Kramizzz bloggen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar