Leta i den här bloggen

torsdag 15 augusti 2013

Let's gooooo!

Då är jag igång.
Ville inte vänta till på måndag så jag har börjat vägen mot min kropp idag.
Jag skrev vad jag ville och sa att jag helst hade velat gå ner 12 kg på 12 veckor men jag trodde inte det var realistiskt men han sa att om det var det jag ville så gör vi det.
Så nu kör vi.
Mördade benen idag och vet inte om jag kommer kunna gå imorgon.
När jag fick mitt kostschema trodde jag att jag skulle vara hungrig hela tiden men det kommer nog gå väldans bra detta.

Planen är att springa med Dobby på morgonen och sen hinna till gymmet och köra dagens övningar. Sen om jag vill och orkar köra nåt av de kul passen vi brukar köra men jag kommer nog inte köra så mycket pump och såna pass..
Sen på kvällen tar jag och Dobbster en pw på ca en timme så får jag in allt jag ska göra.
Det kommer nog inte att bli lätt men det är heller inte det jag är ute efter.
Att inte få stoppa nåt annat i munnen än det som står på schemat kommer oxå bli svårt.
Men jag ska fan klara det.
Jo jag ska vara klar och i säng till 23 varje kväll oxå. Sömnen måste jag fixa.
Nu är det en powernap med skrutten.
Woop Woop!

Och Emma.. Nu är det slut med det vita giftet för mig. Tråkigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar