Leta i den här bloggen

fredag 16 augusti 2013

På väg och laddad!

Dag två på min väg ner är snart slut och jag har tatt en vilodag haha!
Gårdagen tog knäcken på min kropp inte minst mina ben så när jag vaknade och hade ont från nacken och ner och fick mjölksyra bara av att gå uppför den enklaste backen då var det bara att lyssna och vila.
Imorgon är jag tillbaka. Då kör vi morgonlöpning, spinning och överkropp.
Sen ska jag och skrutt åka på en playdate med en tjej jag träffat på en hundsida. Vi har väldans lika hundar och de ska bli kul att se dem leka.

Maten idag har gått lite sådär.. När jag kom hem så somnade jag och Dobby. Och jääääävlar vad vi sov! Och nästan på varandra. Haha! Så idag blir det ingen middag utan avslutar med mitt kvällsmål och tar nya tag imorgon. Ibland så måste ju ändå sömnen få komma före maten..
Så dagens sista mål blir 250g kvarg med funlight och 2 omega 3.
Det bästa är att det är asgott!

Jag har fått min karta. Nu är det bara att följa den..
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar