Leta i den här bloggen

tisdag 3 september 2013

Tisdags funderingar..

Det är tisdag och en ganska skön sådan.
Jag och Dobbs har varit ute och sprungit och det var såååååå skönt.
Färgerna, luften, Dobby..
Den här senaste veckan har varit tuff. Tom utan en depression i kroppen hade den varit jobbig.
Igår var första ggn sen i tor som jag inte vaknat och gråtit.
Livet är jobbigt ibland. Så är det bara tyvärr.

Kroppen håller på att förändras. Den blir smalare och löpningen går bättre.
Ska skicka in en bild senare som bevis.
Kanske blir det en vägning oxå.
Det är så kul för nu innan jag vägt mig så ser jag skillnaden men om jag väger mig och det inte går som jag vill då ser jag inget heller.
Psyket är konstigt..
Så det gäller att komma ihåg den här känslan jag har nu för att ta fram den om inte vågen vill som jag vill..
Jaja nu är det off to the gym!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar