Leta i den här bloggen

lördag 14 september 2013

Pepptalk!

God morgon lördag!!
Ligger i sängen och har ätit frulle och nu ska vi kicka igång kroppen med en powerking.
Körde ben och mage i onsdags och har fotrfarande ont som faaaaan!
Men det är skönt och känna att det jag gjorde funkade.
Idag är det promenda/jogg med skrutt och sen spinning och vipr och ev transformer.
Jag måste pressa mig nu. Kroppen SKA ner iaf de där 10 kg. Helst 12. Och jag kommer inte ge mig förrän sista dagen är här.
Jag har mina dagar när jag inte fattar varför jag gör det här och jag bara vill gräva ner huvudet i en påse KarraKing men så känner jag på magen och kollar på ryggen och så tittar jag bakåt i huvudet och ser mitt mål och då är det bara att fortsätta. Sen så blir det ju så att maten och träningen blir en vara. Jag är så van vid att väga allt att det går utav sig själv.

Om jag inte ser något annat än att jag kommer klara det så kommer jag klara det. Så är det bara..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar