Leta i den här bloggen

torsdag 26 september 2013

Långsamt leder oxå någonstans...

Det är helt sjukt vad fort dagarna går. Imorgon är det fan fredag redan..
Eftersom det inte alls går som ja vill med min kropp och min viktminskning så är jag inte så taggad att skriva så ofta.
Det är svårt när man gör allt man kan och sen så händer det NADA!
Jag tränar. Jag springer jag spinnar jag crossar, viprar, grittar, gymmar. Men hur mycket har jag tappat på dessa 6 veckorna??? 3 ynka kg. 3 jobbiga, stenhårda, fittiga, kukiga kgn..
Att jag inte fuskat mer är ett under eller att jag inte struntat i att träna eller supa. Galet. Men jag är envis och ja ska ta mig fan ner! Det finns inte att jag ska se ut så här.
Aldrig!!!
Så nu laddas mobilen. Sen ska jag ta ut skrutt och sen ta en jogg till jobbet och om jag hinner gymma lite. Det blir pass tre och fyra för idag.

Varför göra det bekvämt för sig när man kan bli snygg??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar