Leta i den här bloggen

söndag 8 september 2013

Demoner och träning..

Det är söndag och frullen ligger i magen. Snart ska jag och DobbyDobbs ut och springa i den härliga höstsolen.
Får se vad min hälsena tycker om det..
Igår fuskade jag lite. Det blev en eller två bitar, små bitar, kladdkaka. Gjorde en favorit i repris och ja även solen har fläckar.
Men men.
Det var iaf inte en stoooor bit med grädde och glass.
Och det var inget vin till maten.

Just nu så spökar psyket med mig och demonerna vill ta över. Jag hör saker som att man bara lever en ggn, jag är inte såååå fet, jag har ju all tid i världen osv.
Jag måste hitta ett sätt att få tyst på dem och focusera.
Jag vet ju vad jag vill och jag vet hur jag kommer dit.
Jag ska bara få tyst på apan som sitter på axeln och jobbar sig!

Så nu har jag skrivit av mig. Då är det bara att förbränna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar