Leta i den här bloggen

lördag 21 september 2013

Ge inte upp, ge aldrig upp!

Hej.. Det var ett tag sen..
Jag har tappat motivationen, gnistan den som gör att jag vill kämpa.
Jag pallar inte.
Mur länge ska man pissa i motvind innan man fattar att det är dax att ge upp??
Jag kan ju inte ändra mig hela tiden och säga att bara jag klarar 10, 8, 6, 5 kg på 12 veckor.
Kroppen ändras men inte vikten och kom nu inte med detta att muskler väger mer än fett och sånt skitsnack. Jag kan allt det där. Jag kommer ingenstans och vet inte hur jag ska lösa det!!

Jag löptränar, jag gymmar, jag kör Grit, Transformer, spinning, jag promenerar men inget händer. Inget lossnar.
Den här veckan har varit skit. Jag har ätit dåligt och med det menar jag vissa dagar inte alls och vissa dagar frulle och sen choklad.

Jag har nog gett upp lite tror jag. Iaf för denna veckan. Jag fattar inte varför jag ska väga och mäta och trycka kvarg när det ändå inte gör någon skillnad! INGENTING händer ju!!!!!
Ja jag är arg och förbannad och less och trött och jag pallar inte mer. Får man ta sig en fylla nu eller??
Jag är envis det är jag men tom jag vet när det är läge att ge upp. Att erkänna sig själv besegrad. Idag är jag besegrad. Kanske även imorgon men sen på lördag är det dax att sluta grina och kavla upp ärmarna för visst, målet är/var inte 5 kg men det är bättre än inget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar