Leta i den här bloggen

måndag 9 september 2013

Extreme makeover weightloss!

Jag sitter och kollar på extreme makeover weightloss och det handlar om en kvinna som heter Jacqui.
På 9 månader gick hon ner mer än halva sin vikt. På 6 månader hade hon tatt 40% av sin ursprungs vikt.
Gaaaaaalet!


Utan operation. Med träning och matkontroll. Jag blir sååååå inspirerad av sådana här berättelser.
Att någon varit gravid och gått ner gör inget för mig men att någon kämpar och gör allt för att gå ner. Det är styrka. Det är många bilder på insta på kvinnor som är höggravida och sen efterbilder på vilken skillnad det är. Men hallååååååå! Klart det är skillnad! Du har ju tryckt ut en unge för fan!

Samma med de som opererat sig och gått ner en massa. Det är ju meningen med hela operationen. Att gå ner.
Nej ge mig en biggest deltagare eller en som i detta program som faktiskt tar sig ner själv.
Det gör mig taggad och motiverad.

Nu är det ju så att jag måste väga mig för att se vart jag är i min resa. Är livrädd. Jag ser att det händer saker men jag vet att vågen och jag inte är så bra polare. Den brukar inte vilja som jag vill..
Vi är inte bra vänner och har aldrig varit.
Spegeln och jag är bättre vänner..
Men jag måste ju.
Så är det ju.

Så fort maten har blivit smält är det dax för gym. Nu har jag inte kommit iväg pga olika dumma saker. Jag låter människor göra så att jag inte hinner och det gör mig arg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar