Leta i den här bloggen

söndag 29 september 2013

Jag ska, jag ska, jag ska!!!!

Ligger i sängen och ska snart ut och springa. 
Jag vet inte hur jag ska klara detta men it aint over til the fat lady sings!
Provade en klänning jag köpte på rean och passade inte. Men den ska bli min motivation. Jag ska ta ett kort på den och kolla på den när jag inte vill mer. För det svåraste denna ggn är att vara motiverad fast det inte händer något. 
Jag är inte tjock. Jag vet. Men jag är stor och det funkar inte i min värld. 
Jag kan inte ha mina gamla kläder. Jag kan inte röra mig som innan. 
Fuck this shit! 
Kommer jag ner 5 kg får jag vara nöjd men jag satsar på mer.
Det har ju inte spelat någon roll om jag följt matschemat till punk och pricka eller slarvat eller inte ätit alls och det är frustrerande. Man blir som less..
Nu kör vi. All in. Jag har ett alldeles eget litet mål som jag bara måste nå. 
God morgon söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar