Leta i den här bloggen

fredag 4 oktober 2013

Vad är det som händer???

Jag har inte skrivit här för att jag inte vetat vad jag ska skriva..
Jag tränar som vanligt. Jobbar. Går ut med hunden. Typ.
Men om det är något jag inte gör så är det går ner i vikt.
Så jag har inte velat skriva för jag har inte haft något att säga..

Jag märker skillnad i kroppen när jag tränar. Jag har bättre spänst. Bättre uthållighet och jag ser ju i spegeln att jag blir mindre.
Men vikten ändras inte mycket.

Så nu ska jag boka tid för att ta blodprover och se om allt står rätt till. Vilket jag betvivlar.
Har undrat varför jag fryser så när jag tränar och varför jag är så sur och lättretlig och det kan vara att jag saknar ett hormon.
Älskar att jag måste komma på sånt här själv när läkaren jag fick när jag blev sjukskriven lika bra hade kunnat ta prover. Men men så är det. När man är som svagast det är då man måste vara stark för att få den vård man behöver. Konstigt..

Men jag tänker inte gå tillbaka till han jag hade sist. Får fan ångest bara jag tänker på honom.
Jag tror inte han gillar mig heller så han blir nog bara glad att slippa mig.
Så det där med 12 kg på 12 veckor står fast. Ska bara kolla med läkarna hur jag ska ta mig dit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar