Leta i den här bloggen

lördag 14 januari 2012

Och det var natt den 14de dagen..

Vad hände med dag 14?
Morgonen blev förskjuten eftersom min kropp inte behagade vakna. Men det gjorde inte så mycket. Fick spinnat ändå och så körde jag ff programmet.
Imorgon ska jag försöka köra det 2 ggr eftersom jag bytte ut det mot pump igår..
Det är ju sova som gäller för denna trötta lekamen. Hmmm lördag och jag pallar inte göra nåt. Inte ens kirra mat..
Somnade tidigare på soffan och sov i två timmar och nu vill jag bara sova igen.
Och ja man ska ju lyssna på kroppen så det blir nog lite spikmatta och jag looovar jag kommer somna på den och så lite ljudbok. Funderar på Alla vi barn i bullerbyn eller God natt Mr Tom... Eller ett skönt avslappnings band. Ja, ni som är i min ålder vet vad jag menar med band..
God natt och snart är vi inne på halvtid!!
15 dagar om 10 min! Wiiiiiii!
Så ska vi kunna köra på då är det sova! Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar