Leta i den här bloggen

tisdag 17 januari 2012

Ff dag 17!

Då var vi fan inne på dag 17! Och vet ni vad??? Mina ryggbröst har nästan försvunnit!!
Wiiiii! Och magen. Jääävlar vilken skillnad!
Vill bara lägga in en högre växel men har en liiiiten känning av förkylning i kroppen som jag brukar få när den är trött och nu säger den åt mig att, snälla ta det lite lugnt.
Så ingen HÖGRE växel men ingen lägre heller..

Nu ska jag snart iväg och träna, sen hem och äta lunch och mellanmål och sen iväg och träna för andra ggn idag.
Nu är det ju vissa som kan tycka att jag inte har nåt liv men jag träffar mina vänner där. Jag har mina vänner på gymet.
Det är där eller på krogen..
Så att jag tränar mycket är en stor social sak för mig. Sen så va fan, jag har ingen pojkvän, inga barn så jag kan ju faktiskt göra som jag vill..
Nej! Nu är det att piggna till och ta sig i kragen och komma iväg! I detta läget bränner vi inget fett!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar