Leta i den här bloggen

onsdag 18 januari 2012

Gooooooo 18!!

Då var dag 18 här. Det känns gött att det snart är februari och mitt kost och tränings schema inte kommer vara lika strikt fast samtidigt så gillar jag ju detta. Att det är bestämt vad som ska in och vad som ska tränas.
Det som ska bli kul i feb är att jag kommer testa en massa nya recept som jag undviker nu. Vill inte krångla till det för mycket nu och maten är nästan bara bränsle. Allt för att hålla igång min förbränning och ge mig bra reslutat. Och gärna snabba..
Jo jag vet ju oxå att det inte är bra när det går för fort men just denna månaden får det gå huuuuur frt som helst.
Är så taggad att jag VET att jag inte kommer förstöra detta utan fortsätta på vägen mot den kroppen jag drömmer om. Och detta utan piller eller operationer.

Nu är jag snart på väg till träningen. Gårdagens 3 kvällspass känns i heeeeeela kroppen. Det blev spinning, sats energy och yoga och då hade jag tränat på dagen oxå. Och även där, jag vet att det är mycket och det är oxå därför jag låter kroppen sova om den vill det. Idag vaknade jag alldeles för sent och allt kommer bli rubbat men så som jag sliter på kroppen så får den faktiskt oxå ha nåt att säga till om!
Så ner med mellanmål så att jag kan äta det på gymet direkt efter passet och så kör vi!! För nu är det fan inte långt kvar. Och faktiskt så tycker jag att alla som mår dåligt, inte över kroppen just men sinnet, är nere, behöver struktur, vill lära sig hur man reagerar på de vi i vanliga fall stoppar i oss, borde göra detta. Faktiskt.

Jag har ju läst Jillian Michaels bok, Master your metabolism och där säger hon oxå att alla dessa light produkter bara är skräp och att de fuckar med förbränningen och det är fan sant. Så mycket bättre man mår utan dem.. Och det är ju bara att tacka Fitnseefighten för de oootroliga jobb de gör.
Har man en fråga får man svar på en ggn. Har man gjort nåt bra så berömmer dem. Och inget att man blir slussad hit eller dit och ingen vet nåt eller att man får olika svar.
De har de helt klart bästa upplägget jag varit med om och då har jag gjort det mesta.
Det krävs att man brinner för det man gör för att ha ett sånt engagemang och att man verkligen älskar MÄNNISKAN.

Och att man vill ALLA väl. Önskar alla lycka. Och jo då krävs det även att man är totalt osjälvisk.
Hmmm nu låter det som att jag smörar gärnet men jag får samma lyckorus över dessa människor som jag får över Sats. När jag åker och tränar så är det bara glädje att få komma dit.
Mina vänner finns där och de som bara känner igen mig lite ler och frågar hur det är och man känner sig sååååå hemma där.
Jag är lyckligt lottad, jag har hittat de två komponenterna som ska ge mig kroppen jag längtar efter..
Det är ju jag som gör jobbet men att ha två starka pelare att stötta sig mot är inte fy skam!


Nu blev det ett lååååångt inlägg. Och gymmet väntar. Ha en toppen dag!!!! Goooooo dag 18!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar