Leta i den här bloggen

måndag 9 januari 2012

Gaaaaaaah!!!

Igår skulle jag ta med mig datorn till jobbet och blogga medans jag åt lunch. Men icke!! Jag lyckades på nåt sätt slita sönder modemet och har varit datorlös i ett dygn (!!!!).
Så det var bara att ge sig ut och köpa nytt idag. Då kommer nästa smäll.. Tror ni det finns nåt 3 modem i heeeela stan att få tag på?? Nepp. Så nu sitter jag med mitt sprillans nya halebop och surfar.

Tänkte jag skulle sammanställa förra veckan träning sen ikväll när jag kommit hem från träning nr 3 och 4.
Ja jag är lite galen men det är mycket som snurrar i huvudet och träningen hjälper mig att samla tankarna. Sen så är det två favvo inst som kör oxå....
Nu... Slappna av. Surfa. Läsa bloggar och dricka en kopp kaffe.
See ya later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar