Leta i den här bloggen

måndag 2 januari 2012

FF dag 2..


Japp då har man snart klarat av dag 2. Måste somna snart eftersom sötsuget kommer sätta in och sover jag då  känner jag inte av det. Bra va??

Träningen idag blev 30 min på bandet, 45 min spinning och så ff programmet på en timme.

Sen skulle jag träna ikväll men kroppen sa nej så vi stannade hemma. Maten har gått bra men vattnet har gått åt helvete.. Ska försöka rätta till det lite nu men vill ju inte springa på toaletten halva natten.
Just nu så kör jag på med maten och försöker inte ens skoja till den för att göra det så enkelt som möjligt.
Väga och äta. Asbra. Men jag tror fan aldrig att en knäckemacka har smakat såååå bra.. Mmmmm..
Nu hoppas jag ju på sjukt bra siffror på vågen och att kläderna som krympte i tvätten kommer passa igen.
Snart ska jag åka lite spikmatta och sen sova. Klockan ringer 0700 och då är det bara att ta sig upp!
Så natti och välkommen dag 3!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar