Leta i den här bloggen

lördag 21 januari 2012

Dag 21!!

Vad kul att jag glömde att skriva igår! Hahaha! Kom på det nu..
Fast å andra sidan så hände det inte så mycket eller jooo det gjorde det ju..
Jag var assnabb och stark på bandet! Huur skönt som helst. Det var som att nåt lossnade och benen gick av sig själv!
Vilken skön känsla!
Kroppen var stark och uthållig och jag älskar den!
Nu är det snart träning igen.
Spinning och löpning innan jobbet.
Wiiiii!
Faste det hade varit gött att sova en timme till...

Lite jobbigt att jag har börjat få ont i mina höftböjare.
Tror iof att de bara är överansträngda men ändå.
Det är inte skönt och jag blir lite orolig.
Ska ta och smörja med voltaren och se om det blir bättre.
Men nu, off to the förbrännar station.!

1 kommentar:

  1. Kul att ha med dig på cykeln! Det syns för övrigt jättemycket skillnad på dig! Fortsätt kämpa nu :).

    SvaraRadera