Leta i den här bloggen

torsdag 12 januari 2012

Morgon dag 12!

Goooood morgon dag 12!!
Frullen är snart nere och kaffet är snart varmt/kallt nog att dricka.
Det var nån som skrev att man sover så bra nu och det är fan sant!!
Har inte tänkt på det men det är inte svårt att somna och det är inte så svårt att vakna efter bara en 5 timmars sömn. Jo jag vet att jag måste sova mer men det gör jag på mina lediga dagar.. Då får kroppen vila mer både på morgonen och på dagarna och det blir tidigare kvällar.
Men så är ju detta bara i januari..
Om 2 timmar är det mellanmål och sen träning.
Längtar tills svetten får rinna från kroppen. Mmmmmmm...
Igår så rann det typ från huvudet på spinningen. Kunde spegla mig i svetten på golvet! Hahahaha!

Ha en toppen dag!!!! Kramar L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar