Leta i den här bloggen

måndag 30 januari 2012

It's the 3 to the 0 to the motherfucking DAY!!!!!

Så var dag 30 här. Och jäääävlar vad fort det har gått!
Tyvärr är jag trött och sliten efter en tung helg på jobbet som dessutom skulle vara min lediga helg så jag är lite extra trött pga det oxå. Ska jobba även idag och det är fan inte nån molekyl som vill åka dit. Det känns i heeeeeela kroppen att man varit igång för även om jag kört rekordhelg på jobbet så har jag ju tränat. Igår blev det visserligen bara 90 min jag brukar ju köra minst 2h men men. Det är bara att klappa sig på axeln och vara nöjd med att jag kom iväg.
Idag tänkte jag ut och springa, för att förbränna det där sista men orkade inte vakna. Eller jag vaknade runt 7 men somnade om.
Nu när jag tittar ut så vill jag gärna springa lite men det är för kallt och jag orkar inte leta fram vinter skruden så det får bli imorgon när jag är ledig.
Nu ska jag iväg och hitta nya lurar då mina  älsklingar gått sönder.. Buhuuu... De rosa fina...
Och imorgon är det vägning, mätning, vilopuls tagning och bilder.
Men det kommer ju en kväll innan det oxå och blir det inte som igår då jag somnade med datorn i sängen, Biggest Loser på och min sista tanke var; hmmm jag ska nog blogga lite, så kommer det ett till inlägg.
Och i veckan kommer nog en utvärdering av hur jag upplevde FF, eller hur det gick till när jag blev kär i FF...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar