Leta i den här bloggen

söndag 29 januari 2012

Dag 28.. Över till 29..

Mmmm vilken dag!!
En av mina kära kollegor blev sjuk i natt. han kräktes och eftersom vi jobbar i kök så var det bara för honom att stanna hemma.
Vilket gjorde att jag fick börja tidigare och kunde inte njuta av min dator och min blogg som jag ville. Inte heller morgondagen kommer kunna avnjutas som jag hade planerat.. Sovmorgon, ingen morgonträning, bara kvällsträning, diska, städa, svabba golv, dega i soffan och INTE jobba.
Men nepp!
Upp med tuppen, träna, vet inte om det blir löpning eller spinning eller båda och så FF och sen in och jobba.
Idag blev det spinning och Viper. Och ingen FF. Viper fick stå för den träningen och jag tror fan det funkade!
I vilket fall så känner jag lite att bara för att man kör FF så försvinner ju inte den magiska formeln kcal in och kcal ut och det var gött att koppla bort hjärnan från tävlingen lite.
Nu ska jag sova och kanske, kanske hinner jag kela lite med min älskling innan jobbet imorgon..
Jo, sa jag att vi satte försäljnings rekord??
Natti och sov gott och kom ihåg att det är ingen som är du så bra som du är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar