Leta i den här bloggen

onsdag 6 mars 2013

Världens bäsa Kung!

Ja då var det onsdag..
Jag har träningsvärk i halva kroppen och på ställen jag knappt visste fanns.
Igår sprang jag till gymmet. Det tog ca 90 min och sen var det NTC för Meri. ( därför jag har så ont just nu..)
Sen så fick jag handla lite eftersom jag inte har nåt hemma. Är inte van vid att laga mat så mycket hemma längre..
Sen så skulle jag spinna med Andréas men hittade som inte orken.
Efter ett mess från Cie så åkte jag och körde för henne istället. Jobbigt men skönt.
Min kropp har inte så mycket energi just nu. Ångesten växer som en cancerböld i kroppen och för att lugna ner den så går det sjukt mycket energi. Sen så alla tankar som maler och maler tar oxå en massa energi.
Och de faktum att jag inte äter som jag ska gör ju inte saken bättre,

Igår fick jag i mig fil och musli till frulle. Sen två mackor till lunch och så fruktsallad, yogurt med skogsbärssmak och mackor med ost till middag.
Weeee!
Jag är inte hungrig och när jag inte har matlust kan jag inte äta.
Det är för mycket som händer i huvudet och jag prioriterar inte maten. Tyvärr.

Min läkare sa att jag skulle dra ner på träningen. Och äter jag inte kommer jag ändå inte orka träna som jag brukar..
Jag har några nära vänner som hjälper mig och är guuuuld värda men ändå så känner jag mig så ensam.
Det är jag och sjukdomen.

Jag vet att det är ganska tråkigt att läsa här just nu. Inga bra resultat eller utmaningar eller svinkul träning men det får vara så en stund.
Tills jag hittar mig igen.
Idag spinnade jag och sen blev det inte nåt mer.
Och vad har jag ätit?
Yogurt och mackor. Inget mer.
Jo lite keso och kanelknäcke..
Stackars min kropp.
Nu ska jag gå till Coop och hälsa på Karamellkungen och snaska lite.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar