Leta i den här bloggen

tisdag 26 mars 2013

Då var det tisdag!

Igår var jag ute och sprang. Och till min stora besvikelse så hade jag inte ork. Jag stannade och gick ofta och tiden var sjukt dålig men så började jag tänka på varför.
JO. Jag sover ju inte. Tre timmar per natt är ingenting. Och så äter jag inte. Min kropp har ingen energi till återhämtning. Inte konstigt att jag inte kan springa som jag brukar.

Idag var jag ute och tog det lugnt. Det var mest solen jag var ute efter och det var såååå skönt. Det enda jobbiga med att det blir varmt och gött är att min pollenallergi kommer igång och nu är det dax för de pillrena oxå.
Pillertrillaren Linnéa är på G!

Idag var det meningen att jag skulle ut och köpa sushi till lunch men jag toksomnade på soffan och det var nog behövligt.
Snart är det dax för spinning med frugan och sen kan det mycket väl hända att jag myser till det med lite godis.
Är man sjukligt deprimerad får man göra sånt..
Det säger min psykolog.

Det är konstigt att jag nu behöver bekräftelse på mycket jag vill göra. Jag har som ingen egen åsikt. Jag är inte van vid att vara så beroende av andra..
Men det är skönt att jag vågar luta mig tillbaka och låta andra ta hand om mig lite.
Jag måste inse att jag inte BEHÖVER vara ensam och jag BEHÖVER inte klara allt ensam.
Jag har de bästa vännerna helt enkelt..

1 kommentar:

  1. Ååh, ät nu riktigt mycket godis, det är ju faktiskt påsk runt hörnet:). Kramar!

    SvaraRadera