Leta i den här bloggen

måndag 4 mars 2013

Gahhhh!

Jag fattar inte.. Ångesten ligger som en dimma över mig och vägrar gå över.
Jag har tränat och just då kändes det bättre. Eller ja, min puls låg lite väl högt och jag kände att allt inte var som det skulle.
Men det skyller jag på både ångesten och på all skit jag satte i mig i helgen.
Kroppen är inte van vid att jobba med alla de gifterna längre..
Jag ska försöka ta mig till spinning med Moa men vet inte om jag pallar stå emot.
Om jag inte skulle få rövva ur sängen så har jag ju sprungit och kört ABSolution och Vipr idag.
Spinningen är bara för att rensa ut tankarna och dämpa ångesten så jag kan somna sen..
Var hos läkaren idag och jag har haft tur när jag fick henne.
Känner att det jag ska väl ha tur nån ggn jag oxå..
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar