Leta i den här bloggen

måndag 11 mars 2013

Måndag..

Då var måndagen här med allt vad det innebär. Kcal räkning och matätning och träning. Allt för att må bra igen.
Och man får inte glömma vattnet!! Det är viktigt.
Idag skulle jag köra Vipr men så är det som "fel" inst. Jag gillar hon som har klassen idag men det är ju som en sån måndags grej.. Så nu får jag se vad som får mig att svettas.
Det är sol ute men sååååå kallt!!

Frullen hamnade på hela 581 kcal. Lite mycket men det tar vi in igen på träningen.


Det blev löpning i ca 1h och 47 min och förbrände 1400 kcal. Så skönt. Solen värmer fast det blåser kallt. Skönt oxå att få tvätta kläderna på en ggn då löparkläderna luktar sjukt mycket värre än de "vanliga" kläderna. Plus att jag får komma ut imorgon igen då. Me like!
Och så åt jag riktig mat när jag kom hem och det var fantastiskt att ha maten klar. Bara att värma och ingen tid alls. Mmmmm..
Nu ska jag faktiskt komma ihåg att posta detta eftersom det nu är morgoninlägget plus detta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar