Leta i den här bloggen

torsdag 22 november 2012

Tankar en göttig torsdags kväll!

Jag är hemma och i min egen säng. Trött som faaan men väldans lycklig.
Just idag så är det ett väldans tidigt telefonsamtal som gjorde heeeela min dag.
Vissa ord som formar en vacker mening och ett skratt som får mig att smälta..
Nu skulle man kunna tro att orden handlade om mig eller oss eller nåt sånt men nepp. Inte alls faktiskt.
Var i Götet i tid att köra en pump 11.30 och sen jobba 13.00.
Är helt slut, inte för att det var så jobbigt på jobbet utan för att det just varit en lång dag som började 05.45..

Men. Nåt jätteviktigt. Jag måste sluta äta kakor och godis. Ser redan att jag går upp och det är något som INTE får hända.
Jag sa ju att till nyår skulle jag slappa med mina förbud men det går inte.
Jag vill inte gå tillbaka och starta på noll igen så nu ska jag se vad jag kan göra och hur jag ska göra det.
Tror det kommer bli isoditeten. Mycket för att jag kan den och jag gillar den.
Och så ha en ätar dag i veckan eller 2 halva..
Men att veckorna blir strikta och bestämda.
Med 3 mål och 2-3 mellanmål.
Jag mår bättre och känner mig bättre och jag kväver uppgången innan den ballar ur.
Har faktiskt en riktigt inspirerande bild som jag upptäckte igår.
Ett par byxor som jag inte kunde knäppa innan men som igår fick igen! Weeeeee!
Jag är så bra! Men ännu bättre om jag kommer i mål..
Men ska man palla träna måste man sova!
Så natti och over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar