Leta i den här bloggen

onsdag 7 november 2012

Klockan är över 00.00 och det betyder att dag 100 är här!

Dagen började av att jag blev väckt av en vacker mansröst...
Mmmmmm..
Sen var det spinning kl 12 och så hem och så hade jag jooordens tur. Tvättstugan var ledig så dagens och gårdagens kläder blev rena. Asgött!

Tänkte köra på med vipr och shape för att shocka kroppen lite men efter gårdagens spinning och yoga var knäna jätteömma så jag hoppade det och gick på bio med Andréas istället.
Vi såg Ted. Se den!!
Se den!
Gör det bara!!! Såååå rolig!
Det tog ett tag innan man släppte sina moraliska tankar men väl där var den bara kul.

Nu ligger jag i sängen och ska sova och drömma mig bort till en helt annan säng.
Och nej inget snusk. Jag vill bara skeda lite och hångla och ta på honom.
Jag är ju inte säker på att han inte hittat hit än. Jag har inte sagt något men skulle han läsa så är det väl inte så farligt att få reda på att jag tycker om honom.. Att han får det att pirra i magen och att han får mig att må bra.
Och då har vi inte setts på jättelänge.
Vi dejtar inte. Vi bara pratar i telefon. Ganska länge..
Men det är mysigt. Man lär känna varandra när det inte finns så mycket annat än att bara prata.
Tänk om..

Nu är det sova och när jag vaknar har jag bara imorgon kvar av min utmaning. Nu är vi inne på dag 100. Det känns konstigt och overkligt och jag tror inte jag vill att de ska vara slut..

Nästa år ska jag börja bygga. Nästa år ska jag börja bli en smal biff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar