Leta i den här bloggen

söndag 4 november 2012

Det är en trött söndags morgon..

Då var det söndag.. Hela kroppen gör ont. Blandat träningsvärk och jobbont.
Det ömma i fötterna kommer ju def från jobbet.
När jag kom hem somnade jag på spikmattan med fötterna i högläge. Och ändå pulserar dem.
Jag trodde inte att man kunde bli så här trött!
Men men nu är det bara två dagar kvar och sen är jag ledig i två.
Hade behövt lite mer för att återhämta mig men det finns som inte utrymme för det.

Frullen är uppäten och kaffet är varmt. Planen är crosstraining med Meri nu. Jag och Andréas ska köra men han har inte svarat på mitt mess så det kan bli en morgon i sängen..
Vet inte vad jag ska hoppas på. Vet ju att jag vaknar och piggnar till som fan av crossen.

Nåt mysigt.. Min oro var helt ogrundad. 15 min efter jag postat det förra inlägget så plingade det till.
Nu är det bara att hoppas och ta det piano.
Haha det som jag är sämst i världen på.
Det jobbiga är att när jag är pirrig i magen så äter jag inte och det i combo med mitt redan så fattiga matintag kan bara inte bli bra hahahahaa!
Fast frulle är jag fan bra på.

Fan han var vaken... Jaha då är det bara att kränga på sig kläderna och ta sig till Sats Kompassen dårå.
Och väcka den sovande kroppen.. Det kanske skulle vara bra..
Over and out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar