Leta i den här bloggen

måndag 12 november 2012

Chipset tvingade hem mig!

Hemma och i säng. Var ute med vänner och vi hade aaaastrevligt!
Jag drack 2 glas vin och lite hof. Vi tror att det gick bra så långt. MEN så beställer Niclas in chips. Linnéa äter 3 flagor och nu vill jag helst kräkas.
Det var ingen bra idé.
Så det var bara att åka hem och lägga sig. Varför gå på luckan nykter och illamående bara för att jag FÅR dricka eller äta skit?
Har en dunkande ångest och jag har inget att ha ångest över.. Skrev tom ett prefyllemess till mannen jag vill fånga för det är ju så att är man lite pirrig i magen över någon så kan ett glas vin för mycker resultera i ett frieri. Och är det så att man inte får svaret man vill ha så kan man lätt be en person flyga och fara.

Jag känner mig själv så pass bra att det var lika bra att döda elden innan den blossade upp. Fick världens bästa svar: Skål!
Haha!
Han är så bäst! Och sjukt snygg!!

Nu ska jag sova och hoppas på att kroppen mår bra så att det blir yoga med vackra Caroline imorgon.. Och sen vipr med bästaste Meri och så vila vila vila och så hoppas jag på att jag pallar med cykelcombon 55+90. Kristian+ Therese. Det är äkta kärlek. Svettig kärlek.
Nån som är på?
Men ska man palla svettas så mycket så måste man sova.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar