Leta i den här bloggen

tisdag 6 november 2012

Och det var två dagar kvar!!

 Det är dax att sova.
Har inte gjort så mycket idag vilket har varit behövligt.
Låg i sängen till 16 typ och sen var det spinning 17.
Med två spinningpass i benen och ett yogapass så mår kroppen ganska bra.
Det och en mysig middag med Edman var som bomull för själen.
Maten idag var väl inte så mycket att hurra för men å andra sidan så har jag ju inte gjort något ansträngande fram till spinningen och då köpte jag med mig en bar ifall jag skulle rasa.

Nu på kvällskvisten har jag snaskat lite nötter och mango och julmust och en swedbar.
Allt för att inte vakna aaaashungrig imorgon.
Hoppas på att jag orkar upp för då blir det lite spinning 7.15 men om jag faktiskt måste kämpa mig upp så stannar jag i sängen.
Äter frulle och kollar en rulle haha!
Men just nu så ska jag krama kudden och kanske ta mig en sväng om på spikmattan.
Men sova måste jag..
Over and out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar