Leta i den här bloggen

onsdag 14 november 2012

Morgonträning och det vackraste ljudet i världen!

Jag vaknade och hoppade väl inte direkt ur sängen men jag kom iväg på morgonens spinning med Moa.
Jag älskar tidig morgonträning. Allt blir bättre av det. Humöret, sömnen efter, maten. Det finns INGET dåligt med morgonträning.
Eftersom jag och Moto Moto låg och pratade i telefon till kl 2 så tänkte jag att jag kommer aaaaaldrig komma upp men det gick bra..

Kommer hem och kirrar mina goda isopankisar och läser lite nättidning. Och vad hittar vi där?? Jo våra härliga politiker som inte kan bete sig!
Jag fattar inte att människor kan vara så dumma att de röstar på dem.
Huuuur kan man vilja ha dessa att styra Sverige?

Jaja. Jag blev arg och ledsen men tänker inte låta några idioter förstöra dagen så nu har jag satt på julmusik och ska softa lite innan dagens andra pass.
Jag har en varm och go känsla i magen och i hjärtat och jag vet att jag måste bromsa lite men det är svårt. Jag gillar honom sjukt mycket och fast han inte bekräftar mig så som jag kanske behöver. Och med det menar jag med ord så känns det som att vi går åt samma håll..
Jag har ju haft fel så många ggr förr.
Johan, Stefan, Martin, Anders, Daniel, ja listan kan göras lite längre men ni vet vad jag menar.
Jag har kommit på mig själv med att försöka få honom att skratta för det är verkligen bland det vackraste ljuden som finns..
Vet att jag sagt även det innan men igår. Det är som balsam för öronen och för hjärtat.
Idag får han vara min sol som håller de mörka molnen från SD borta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar