Leta i den här bloggen

torsdag 12 april 2012

Vad insprierar dig?

Jag läser en del bloggar för att hitta inspiration när den tryter.
För mig är framgångshistorier det som funkar bäst. De som har kämpat som jag har. De som har nått sina mål och inte gett upp. Alla är vi människor och några snesteg är inte konstigt. Hmmm ja jag har tatt mer än några men är fortfarande på väg.
Att inte ge upp är sjukt viktigt. Nu har jag haft några dagar när motivationen inte har varit på topp. Mest för att jag inte känner för att köra FF övningarna så jag har faktiskt struntat i dem. Eller ja igår så sket jag i dem. Men jag tränade ju ändå så pass att jag gjorde av med mer än 1000 kcal och i slutändan så måste ju formeln kcal in-kcal ut fortfarande räknas även om det inte är rätt övningar..
Det måste ju vara värre att ge upp helt än att inte palla rätt övningar?
Nu ska jag ta mig i kragen. Det är ju ändå torsdag.
Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar