Leta i den här bloggen

måndag 2 april 2012

89/29

Då var måndagen över.
Jag är trött som en gris och kroppen är öm och slutkörd.
Dagens träning blev 30 min intervall på band, ff träning och 45 min spinning.
Sen ikväll så körde jag 55 min spinning med bästa Samir och sen 90 min spinning med Therese. Både två intervaller. Det känns i luftrören och i kroppen att det har tagit så imorgon får det nog bli en lugn morgonjogg och sen ff innan jobbet.
Tänkte ta kort på maten idag men blev så hungrig att jag glömde det..
Var längesen jag tog kort och la upp. Det är väldans mysigt faktiskt.

Maten: fil med musli, 2 äggvitor, 140g kvarg/keso m kanel och kardemumma, kyckling, äggvitor, BB, pasta och tatziki, 1banan, 1 äpple, nötter, indonesik kycklinggryta m pasta o BB, knäcke m kvarg, skinka och tomat och nu kvällsört.. Mmmmmm...

Nu, godnatt.
Imorgon, då kör vi järnet igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar