Leta i den här bloggen

måndag 9 april 2012

Äntligen måndag!!

Det är måndag och en ny vecka har börjat. Jag började min vecka med att vakna sjukt tidigt av mig själv och åt frulle. Sen mellanmål och kl 11 satt jag på spinningcykeln och körde 2 svettiga timmar.
Efter blev det FF träning och när duschen var avklarad så åt jag en knäckis med tonfiskröra. Mmmmm..
Tanken var ju att jag skulle tillbaka för en omgång till men kroppen ville inte så det blev "bara" 3 timmar träning idag.
Är hungrig hela tiden och vet inte riktigt vad jag ska göra åt det..
har inga dåligheter hemma och det är bra.. Tänkte steka pannkakor till frulle imorgon men är rädd att jag ska äta upp dem ikväll..
Hmmm det är ett dilemma.

Dagens  mat: fil, musli, knäcke med tonfiskröra ggr två, bulgur m tonfiskröra, indonesisk kycklinggryta m bulgur och tatziki.

Dagen träning: 2 timmar spinning, FF träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar