Leta i den här bloggen

söndag 15 april 2012

Min karta, mina mål och mitt bästa JAG!

Då har jag bestämt mig. Jag ska spurta de sista 15 dagarna men ska köra lite friare än ff. Jag har inte energi eller vilja just nu att vara strikt och bestämd och inte få inte tillåta mig. Min kropp är MITT tempel och jag börjar gilla den mer och mer. Visst är det lite skit som ska plockas bort men varför stressa. Tror lite att stressen jag känner nu är det som får allt att stanna kvar.. Så.
Visst jag kommer äta som FF och antagligen träna lite som FF eller ja det är 15 dagar kvar. Vad är det at hålla på??
Jag har 15!!!! dagar kvar..
Och ja jag ska ha tappat 5 kg.
Men jag måste släppa taget. Släppa ångesten. Släppa kontrollen lite..
Jag känner hur jag blir mer och mer deppig för att inget går som jag vill.
Jag vill vara med mina vänner och dricka vin och gå ut och äta godis och glass. Men jag vill oxå komma i mål och bli fin i kroppen och vara stolt över vad jag har gjort.
Och jag tror inte jag kommer i mål med den sinnestämningen jag har nu.
Inte med den stressen jag ger mig själv.
Jag ska tänka mer VV, tillåt dig allt men inte alltid.
Fast med maten jag kör på FF.
Ja jag vet det är rörigt och jag har nog inte kommit på alla delar än men det kommer.
Det är mest skönt att jag vet vart jag vill och att jag inte vill ha tråkigt på vägen. Jag behöver mina ätardagar, mina kvällar med rödvin. DET är min livskvalité.
Sen så.. Löpningen efter en kväll med pizza. Det finns fan inget som slår det!
På tal om löpning.
Nu drar jag! Kram

1 kommentar:

  1. KÖÖÖÖÖÖÖR BARA!!!!
    Det kommer att lossna så bra som du kör.

    Du är GRYMMM!!!!!

    SvaraRadera