Leta i den här bloggen

fredag 6 april 2012

84/24

Då säger vi GOD MORGON!! Wiiiiii!
Eller nja.. kanske inte...
Är på väg till gymmet för dagens träning men vill verkligen bara stanna i sängen.
Vädret är trist. Jag är trött och hmm ja nu ångrar jag att jag sa ja till att jobba idag. Men vet ju hur glad jag kommer vara på måndag när jag sitter på spinningcykeln i 2 timmar och får vara med och köra eventklass.
Så nu är det dax att sluta tycka synd om sig och ta sig i kragen och göra det bästa av denna dagen.
Dvs, åka till kompassen och svettas och vakna och sen jobba.
Hörde jag häääärliga fredag??
Woop woop!
För övrigt så har månen jävlats med mig inatt oxå. Konstiga drömmar som inte kan betyda något, what so ever!
Haha!
Jaja nu är det slut med ordbajseriet och på med kläderna.
Bye så läng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar