Leta i den här bloggen

söndag 30 juni 2013

Söndag.. En dag till start!

Då var det söndag. Jag vaknar och ser att det är Helt Hysteriskt på tv lagom till kaffet och dagen kan inte börja bättre. Efter är det SYTYCD och nu måste jag ha karaktär nog att slita mig och ta ut vovven för att sen springa till Crossen för att sen komma hem och springa lite med prinsen.

Sen så lunch och så nåt jag längtat efter.. Combat med Anna som följs av Yoga med fina Caroline.
Dagen är fullspäckad och ikväll ska jag även tvätta. Behöver tvätta lakanen som numera blir nersmuttsade av två och så behöver träningskläder bli rena..

Jo så ska jag nog göra en matlåda eller två för att vara helt förberedd på morgondagen. Jag är fortfarande sjukt laddad och vill, vill, vill börja och kämpa. Let's do this!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar