Leta i den här bloggen

fredag 7 juni 2013

Fredag!

Igår kom äntligen lillasyster hem!
Vad jag har saknat henne. Det  kommer bli jobbigt när Emma med fam åker till Värmland för då försvinner en annan viktig person i mitt liv..
Och så blev det godis igår. Mmmmm vad gott det var. Inte alls bra men va fan. Ingen idé att sörja för det utan blicka framåt.
Kan tom bli så att jag kör fitnessfighten igen bara för att väcka tävlingsmänniskan i mig. Och jag vet ju vilka grymma resultat man får.
Det är ju faktiskt inte alls jobbigt och det kan vara den kickstarten jag behöver.
Vi får se. Det är ju sommar och jag har fortfarande inte ätit min första mjukglass än.

Nu ska det bli en skön löptur och sen kanske dans och sen Grit Motherfuckin' Plyo.
Dax att ladda.
Kanske skulle man ta och springa till gymmet och sen äta en keso till frulle i stan och sen gå in och dansa.. Vad tror vi om det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar