Leta i den här bloggen

onsdag 26 juni 2013

Onsdag!

Jag är såååå redo att starta! Känner mig som ett barn på julafton inför månadens fight.
Galet att jag längtar efter att INTE få äta godis och chips och dricka vin och light läsk. Så varför gör jag det inte alltid då? Ja det är ju frågan. Just nu så känner jag en kämparglöd jag inte haft på länge och jag vill så gärna få tillbaka min kropp så som jag känner den.
Utan bröst på ryggen och utan att låren är klistrade mot varandra. Med en plattare mage och vacker rygg..
Åhhhh min kropp jag saknar dig såååå! Och Linnéa vad jag saknat dig!
Jag är på väg tillbaka. På riktigt. Visst jag fattar att vägen inte kommer vara rak och utan hinder men jag kommer nog inte att hamna i det hål jag varit i.
Med Dobby vid min sida och med rätt och ren mat så finns det inget som kan hindra mig!

Snart går startskottet och då kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar