Leta i den här bloggen

måndag 3 juni 2013

En sån där dag...

Idag har varit en sån där aaaasjobbig dag känslomässigt.
Jag har gråtit de flesta av dagens vakna timmar.
Men jag har sån tur som har vääärldens bästa mamma som river upp himmel och jord för att hjälpa mig.
Och min syster och Emma som finns där i alla väder.
Den skönaste timmen fick jag på dagens träning och idag blir det vipr.
Körde med en sexa och jag kände inte ens att den var tung för att jag hade så mycket adrenalin.

Ska snart lägga mig och sova och hoppas att jag vaknar pigg och utvilad imorgon och kommer ut på en morgonpromenad.
Jag vill bara bli glad igen. Att vara så här ledsen tar på hela mig och jag blir så opepp på att gå ner. Visst träna göra jag för det älskar jag men ner går jag ju inte.

Måste gå och lägga mig i en trevlig gynstol eftersom indianerna har lämnat vassen. Inte alls kul men måste man så måste man.
Det är så mycket som går åt fel håll just nu och det känns verkligen inte alls kul.
Men hoppas snart på ett trevligt besked.

Nu ska jag kolla klart på Biggest och sen krama kudden. Jag är heeeeelt slut och ögonen svider och ja som sagt det har varit en jobbig dag.
Men det är tur att jag har Stefan som ringer och är rolig och inte alls har en aning om hur gott han gör. Han behöver ju faktiskt inte veta hur dåligt jag mår för då skulle han nog inte vara så kul.
Min fina drömman..

Nu är det over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar