Leta i den här bloggen

tisdag 18 juni 2013

Jillian och Dobby!❤❤❤

Ligger och lyssnar på Jillians senaste pod och inser att jag tagit ett stooort steg när jag köpte Dobby.
Jag gjorde något jag velat länge för min skull och i samma veva ger jag honom det bästa hemmet. 
Han är det finaste som finns och jag älskar honom mer och mer och mer och när jag tror att jag inte kan älska honom mer så expanderar hjärtat och han tar sig in i skrymslen som varit stängda i många år. 

Idag var vi ute och gick i över två timmar och när vi kom hem totaldeckade han och sov som en gris resten av dagen. 
Visst jag somnade oxå men han var värst!


Sen så kollade jag och mamma på en dokumentär på trean och jag inser vilken tur jag hade. Jag slapp undan. Det var en man som var expert av nåt slag, jag är trött nu och kommer inte på hans yrke men iaf. Han sa att en psykopat bryter ner en person tills den gör allt för att ändra sig och bli som den personen vill och det sista jag sa eller grät var att jag skulle ändra mig. 
Med en sån här person går allt fort och det gjorde det. 
Och det var fler än en ggn jag tänkte att jag kommer få stryk om jag stannar här.. 
Men är man kär så är man. 
Min förälskelse sken igenom de gråa molnen och de skingrades till nästa ggn jag tänkte att, fan detta kommer inte sluta bra. 
Jag skulle lyssnat på magkänslan för den har alltid rätt. 

Nu är det natti. Vi har en låååång och skön promenad framför oss imorgon och jag ser så framemot det för han är så kul att gå ur med. 
Egentligen vill jag bara springa men revbenen är inte bra och jag kan inte ens ligga på höger sida så jag får nog hålla mig..
Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar