Leta i den här bloggen

måndag 24 juni 2013

Måndag och laddad som fan!

Det är inte många dagar kvar på denna månaden och sen kör vi på!
Först en månad med Fitnessfighten och sen en månad mer Run4Fun.
Idag när jag och Dobby var ute så kände jag inte igen mina lår. De var så stora och gneds ihop på ett sätt jag inte känner igen.
Min rygg var obekväm och min magen har blivit stor.
Så idag håller jag på att koka pasta och mathavre och ska koka ris och frysa in. Sen ska jag göra biffar och köpa fläskkotletter och kycklingklubbor och kvarg. Och frysta bär.
Vikt och mått och förebilder kommer upp den första och sen finns det no turning back.
Goo gooo goooooo! Jag ska ta tillbaka min kropp. Precis som Dobby har hjälpt mig tillbaka till livet och glädjen.
Ok det blev bara att koka pasta. Vi åkte till Helena och hängde men jag ahr iaf kommit en lite bit på väg.
Har tatt förebilder oxå och ska imorgon väga mig, mäta och ta vilopuls.
Sen ska allt upp här och sen rockar vi fett!!!
Med det menas att fettet ska bort.

Jag vet ju vad jag klarat innan och med de rätta förberedelserna så ska detta gå vägen. Det ska knappt märkas att jag kör och snart kan jag ha mina jeans och mina favvobyxor.
Så jag ska faktiskt ta kort på dem oxå.
Kanske att bara de kommer upp till en början.. Hmm det får jag allt klura på..
Men nu sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar