Leta i den här bloggen

söndag 30 juni 2013

Lördag..

God afton..
Detta blev en så där lång dag.
Först spinning med Doris Andréas. Och så hem till världens mysigaste vovve som ville busa och mysa och sen somnade vi. Sen hem till Lillasyster för lite sushi och sen till Bea som fyller år.
Gärngänget är ute och festar och jag och prinsen ligger hemma och ska sova.
Imorgon är det crosstraining, combat och yoga.
Och lite löpning med min fina.

Och sen på kvällen ska jag tvätta, städa och förbereda matlådor till veckans Fitnessfight!

Äntligen börjar den. Stackars hunden kommer bli galen av att behöva gå upp så tidigt varje dag haha!
Men ska matte i form så ska hon. Jag kommer nog inte att ta med honom varje löppass för jag saknar lite att springa och inte tänka men jag ska ha med honom på de flesta passen.

Hmmm glömde visst posta så jag gör det nu. God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar